Ұйымдастырылған оқу -қызметінің технологиялық картасы   

 Білім беру саласы:  Таным ,Коммуникация                                    

Бөлім: Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы: «Байланыс құралдары»

Мақсаты : Байланыс құралдары түрлерімен таныстырып, олардың атауларын меңгерту. Адамдардың   пайдалы іс-әрекеттерін бағалап, оған құрметпен қарауға  тәрбиелеу, логикалық алған ойлау қабілеттерін дамыту. Теледидарды, телефонды қолдануда қауіпсіздік ережелерін сақтауға үйрету.

Қолданылатын көрнекі-құралдар : суреттер, слайд

Биллингвизм: байланыс құралдары-средства связи,ақпараттық құралдар-средства информаций

Оқу іс- қызмет інің  кезеңдері

Тәрбиешінің  әрекеті

Балалардың

іс- әрекеті

Мотивация

лық

қозғаушылық

Бүгінгі оқу қызметіміз «Байланыс құралдары» деп аталады.Оқу қызметімізді бастамас бұрын келген қонақтармен амандасып алайық

Күннің көзі ашылып,

Көкке шуақ шашылып.

Құтты қонақ келіпті,

Төріме міне еніпті.

Амандасу үлкенге,

Тәрбиенің басы ғой.

Ал,қанекей бәріміз,

Сәлем дейік үлкенге.

Сәлеметсіздерме,апайлар.

 

Жарайсыңдар балалар, ақылды екенсіндер

Балалар жарты шеңбер құрып тұрады келген қонақтармен амандасады

Ұйымдастыру

шылық-ізденістік

Алыс жердегі адамдар бір-бірімен қалай хабарласады?

Хат жазады және де телефон арқылы бір-бірімен қатынас жасайды.

Слайд №1

Телефон – байланыс құралы. Алғашқы телефонды ойлап тапқан американдық ғалым Александр Грэкхем Белл  Ол құрылғыны 1876 жылы ойлап тапқан. Содан бастап адамдар оны байланыс қүралы ретінде пайдаланып келеді.

Ең алғашқы телефон осындай үлкен болды .Телефон сөзі грек тілінен аударғанда теле- алыс фон-дыбыс білдіреді. Осы құрылғыны қолданып алыс  жерлерден дыбыс естуге болады

Слайд№2

Заман  дамыған сайын түрлі телефондар пайда болып бастады. Сандары бар телефондар пайда болды, ұялы телефон  Қазіргі  заманда  міне осындай смарт телефондар пайда болды. 

Әртүрлі  телефондар пайда болғанымен қызметті біреу-адамдар бір-бірімен қарым-қатынас жасау үшін

Слайд№3

 Ал бұл ненің суреті?

Ертеде телефон болмаған кезде адамдар  осы көгершіні хат тасу үшін пайдаланған. Мыне осындай көгершілер құстар хаттарды керек жеріне жеткізе отырды.

Қазіргі уақытта түрлі байланыс құралдары арқылы адамдар бір-бірімен қатынас жасайды: хат жазады және де телефон арқылы бір-бірінің хабарын біліп отырады

 Слайд№4                                                                                Газет, журналдар байланыс құралдарына жатады. Олар арнайы орындар-баспаларда даярланады. Газет журналдардан ертегі, әңгіме, өлең-тақпактар тағыда көруге болады.

Слайд№5                                                                       Компьютер – ақпарат құралы. Компьютер арқылы әлемде болып жатқан оқиғаларды білуге болады және  алыстағы достарымызға хат , хабарлама жібере аламыз. Компьютердің адамға көмегі зор. Адамдар жұмыс орнында компьютерді көп қолданады. . -

Компьютердің зияны бар ма? Қандай?                                                                   Балалар таза ауада аз қыдырады, көздерің көру қабілеті төмендейді

Слайд№6

    Қазіргі уақытта хатты арнаиы пошта жәшігіне апарып салады. Пошта қызметкелері хатты корсетелген мекен жайына деген жеткізеді.

Хат –деген ол адамдардың деген сәлемдесу

Слайд№7                                                                         Сенсорлық телефондарды пайдаланамыз бұл телефондарда мүмкіндері өте көп  кез келген сәтте хабарласуға мүмкіндік береді сондықтан оларды адамдар үнемі  өздерімен бірге алып жүреді.

 Енді жүмысымызды топпен жалғастрайық

 Топтың атың білгелерін келсе  алдыңдағы жатқан пазылды құрастыру  арқылы топтын аты шығады.

1 топ-«Хат»

2топ-«Телефон»

3топ-«Компьютер»

Ғажайып сәт.

Музыкалық әуенмен қызыл телпек келеді.

Тәрбиеші:Сәлеметсізбе Қызыл телпек.

Қызыл телпек:Сәлеметсіңдерме балалар.

Тәрбиеші:Қызыл телпек байқаймын көніл күйіңіз жоқ сияқты.Не болды?

Қызыл телпек:Балалар ертең әжемнің туылған күні еді,не сыйларымды еш таппай жатырмын.Сендер көмектесіңдерші?

Тәрбиеші:Қызыл телпек ,еш уайымдамаңыз, оқу қызметіне қатысыныс ,біз сізге көмектесеміз,оған қалай қарайсыз.

Қызыл телпек:жәрайды, жақсы қатысамын .

Әр топқа тапсырма

 «Хат» тобы аналарына Хат жазады

«Телефон» тобы   дидактиқалық ойын  «Жұбын тап»

«Компьютер» тобы дидактикалық ойын «Көленкесін тап»

Қызыл телпек: ал сендер байланыс құралдары туралы тақпақ білесізбе?

Балалардың тақпақтарын тыңдайық  

Қызыл телпек рахмет сізге,сізбен бірге оқу қызметіміз қызықты болды.Осы  мерекелік хаты әжеңізге  сыйлыққа ұсынсаныз болады. Хатты ашқада әуен ойнайды рахмет деп Қызыл телпек қоштасып кетеді

 

 

 

«Мульфильмды  ойлап тап»

Мақсаты:  балалар кандай мультфильмның әннің аңықтайды

«Лунтик» мультфильмның кейпкерлері Пупсень Вупсень  келеді балалармен би билейді. Пупсень және Вупсень теледидарды телефонды қолдануда қауіпсіздік ережелер туралы ескертеді. Сыйлық беріп  қоштасады.

Кері байланыс Балалардың аналарына жазылған хатқа электронный поштаға жауап келді.

Хат

Телефон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бұл көгершін

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар топқа бөлініп отырады әр топ пазлды құрастырады және топтын атын айта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр бала тапсырмаларды жасайды.

Балжан: Қақпақтарын ашады,

Нүктелерін басады.

Ар жақтағы адамды,

Байланысқа қосады.

Самир:

Үйіміздің ішінде,

Дәу манитор тұр қарап.

Көп ақпарат береді,

Теледидар бұл ғажап.

 

 

 

 

 

Рефлексия

лық-түзетушілік

Адамдар бір-бірімен қандай құрал арқылы хабарласады?

                         - Жаңалықтарды,ақпараттарды адамдар қайдан алады?

                         - Маңызды ақпаратты қай құрал арқылы тез жеткізуге болады?

 

 

 

 

Балалар оқу қызметі ұнаған  жасыл түсті жапалаққа қыстырғышты жабыстырады. Орташа - сары түсті жапалаққа, ал мүлде түсінбейген балалар қызыл жапалаққа қыстырғышты жабыстрады.

 

Күтілетін нәтижелер:

орындайды:  байланыс құралдарына  тақырыбына байланысты берілген тапсырмаларды.

түсінеді: байланыс құралдары туралы ұғымды.

қолданады: топта бір-бірімен қарым-қатынас жасай білу іскерліктерін.