Білім беру саласы: «Коммуникация»

Бөлімдер: Көркемәдебиет.

Тақырыбы: «Торғай мен мысық» ( өлең )

Мақсаты :Сөздікқорын, тілін, сөйлеумәнеріндамыту. Балалардыңоқуіс-әрекетінедегенқызығушылығынарттырыу. Әртүрлітәсілдердіқолданаотырыптақпақты тез әріоңайжаттау.Ой—өріс,естесақтауқабілеттеріндамыту, балалардыңэстетикалықадамгершіліксезімдерінеықпалету, өзіне сын көзбенқарауғатәрбиелеу;табиғатқадегенсүйіспеншілігінарттыру, әдемілік пен әсемдіктісезінугетәрбиелеу .

Қолданылатынкөрнекіқұралдар : суреттер, хрестоматия.

Биллингвизм: Торғай- воробей-vorobeyмысық-sparrow кошка- cat 

Оқуіс- әрекеттерініңкезеңдері

Педагогтіңіс- әрекеті

Балалардың

іс- әрекеті

Мотивация

лық

қозғаушылық

Ұйымдастырукезеңі.

Амандасурәсімі.

Арайлапатқантаңғасәлем!
Жылуыншашқанкүнгесәлем!
Жайнапөскенбізгесәлем!
Білімберіптәрбиелеген,
Апайларымсіздергесәлем!

Шеңбербойына

тұрып,қимылдар

жасайды.

Ұйымдастыру

шылық-ізденістік

Торғайдың дыбысы естіледі,

балалардың көңілін дыбысқа аударамын

Балалар қарандаршы біздің топқа қорғайлар ұшып келіпті,төбеде ілулі тұрған торғайлардың суретіне қарау.Сендер білесіңдер ме торғайлар қалай ұшады?

Қалай су ішеді? Ал жем қалай шоқиды? Жарайды балалар сен-дер білесіңдер екен.

Бізге қонаққа мысық келді. Ол адасып кетіпті бізден көмек сұрап келіпті,көмектесеміз бе?

Көмектесейік оған сүт берейік қарны ашып қалыпты.

 Қане балалар, бүгінгі жаңа сабаққа кірісейік. Бүгін біз әр түрлі тәсілдер арқылы тақпақ жаттайтын боламыз.Бүгінгі жаттайтын тақпағымыздың аты: 

 

«Торғай мен мысық» 

 

Жем шоқыған торғайға

Көзі бірден түсіп,

Деп:

«Бұл әдемі ас болмай ма?»

Қадам басты мысық.

Бір ,Екі , Үш …— Торғай,Торғай,ұш!

 

1 – тәсіл «Суретке қарап айт» деп аталады.Суретті көрсете отырып, жаттайтын тақпағымыздың жолдарын табуға болатынын айтып, түсіндіремін. Жем шоқыған торғайға(жем шоқып тұрған торғай суреті)

 

Көзі бірден түсіп,

Деп:

«Бұләдемі ас болмайма?» (Қадамбастымысық. (мысықтыңсуреті)

  

Бір ,Екі , Үш …

Торғай,Торғай,ұш! (ұшып бара жатқанторғайсуреті)

 

Сергітусәті:

 Орнымыздантұрайық

Қолдыбелгеқояйық

Біротырып ,біртұрып

Орнымыздытабайық

 

Биллингвизм: Торғай- воробей-vorobeyмысық-кошка- cat

 

Балалар таң қалады

 

 

 

 

Торғайдың қимыл

қозғалыстарын

жасайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұқият тыңдайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар сергіту

сәтінің қимылдарын

 көрсетіп жасайды.

Балалар үш тілде

қайталайды

Рефлексия

лық-түзетушілік

Ойын: «Мысық пен торғайлар»
Кәнебалалар (торғайлар) ұшыпкеліңдер.
Торғайларжемжеңдер. Кәнекімқалайжейді?
Торғайларсендер тез ұшыңдар, мысықұйықтапжатыр, қазірмысықояныпкетіп, ұстапалады – дегендемысық:
-Мяу – мяу депоянады, торғайларкөріпқұлағытікірейеді.
Торғайларалысқаұшыңдар, мысықоянады. (мысық мяу депторғайлардықуады,бірақторғайларұстатпайұяларынакіреді)
Балаларсендербәріңдежақсыойнадыңдар.

Балаларойынды

Қызығушылық

пенойнайды.

Балалармақтау

мадақтауалып

ризаболады.

Күтілетіннәтиже:

Біледі:,сөздікқорын, тілін, сөйлеумәнерініндағдыларын;

Игереді: өлең, ойынарқылыжақсықасиеттерді;

Меңгереді: тапсырмалардыорындауды, тәрбиешініңсұрақтарынажауапберуін;.

 

 «Күншуақ» бөбекжай бақшасы

 

 

Ұйымдастырылған ашық оқу іс- әрекеті

Тақырыбы: «Торғай мен       мысық» өлеңі 30.01.2017 о.ж.

 

Тәрбиеші: Гельманова Л.Х.